איילת שקד תכננה לנהל חברת קנאביס רפואי, אבל אז הוכרז על בחירות חדשות

שרת המשפטים היתה אמורה להתמנות לתפקיד יו"ר חברת קנאביס חדשה, אלא שאז הוכרז במפתיע על בחירות חדשות וכעת היא היא כנראה תחזור לפעילות פוליטית. במקומה מונה לתפקיד מפקד חיל האוויר לשעבר איתן בן אליהו.

איילת שקד עמדה להתמנות לתפקיד בכיר בחברת קנאביס – ואז הגיעו הבחירות החדשות והיא חישבה כיוון מחדש, כך מפרסם הבוקר לראשונה אתר “גלובס”.

לפי מידע שהגיע לגלובס עם סיום בחירות אפריל 2019 ניהלה שרת המשפטים מו”מ מתקדם למינויה כיו”רית חברת הקנאביס הרפואי “קנביט”.

על פי הדיווח במידה ולא היו נקבעות בחירות חדשות ל-17 בספטמבר היתה כנראה איילת שקד עומדת היום בראש חברת קנאביס רפואי, אך כעת היא שוקלת את צעדיה הפוליטיים.

“קנביט”, בבעלותו של היזם ברק רוזן בעלי חברת “קנדה ישראל”, נכנסה לאחרונה לפעילות בענף, אך מתמודדת עם קשיים מול משרד הבריאות שבינתיים אוסר על רוזן להיות בעלים של חברת קנאביס.

בסופו של דבר מונה כאמור מפקד חיל האוויר לשעבר, איתן בן אליהו, ליו”ר דירקטוריון קנביט, וחברת הכנסת לשעבר, יפעת קריב, מונתה למנכ”לית החברה.

שקד, שפוטרה הבוקר מתפקידה בממשלה ע”י רה”מ בנימין נתניהו, אמנם לא הביעה תמיכה מלאה בלגליזציה של קנאביס במהלך הבחירות, אך כן הראתה נכונות לשקול את הנושא בחיוב.

ח”כ לשעבר ינון מגל, הנחשב למקורב לשקד, הוא מהמפורסמים שבתומכי הלגליזציה ואחיו, אלעד מגל, הינו מנכ”ל של חברת הקנאביס הרפואי ‘אילן ביו’.

ברשימת מפלגת “הימין החדש”, במסגרתה רצה שקד בבחירות האחרונות, הופיעו שמות של מתנגדי קנאביס ידועים כמו ח”כ לשעבר שולי מועלם והעיתונאית קרוליין גליק.

לאחרונה דיווחה חברת “קנביט” אף על מינויו של פרופ’ רפאל משולם כיועץ, וכן היא חתמה על הסכמים עקרוניים לשיתוף פעולה עם חברת “תיקון עולם”.

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר